Subject: افراد محبوس در موتورخانه پلاسکو همان روز حادثه فوت کردند
From: entekhab.ir

/ تکذیب دوباره سخنگوی عملیات پلاسکو : پیکر ۴ شهروند در موتورخانه نبود، در طبقه منفی یک بود/ ۶ پیکر به پزشکی قانونی تحویل داده شد/ عدم شناسایی ۳ جسد از روی چهره/ شناسایی ساختمان‌های مشابه پلاسکو تا سه هفته آینده/ دپوی 8000 تن آوار در زمین هفت هکتاری هرندی/ تشییع پیکر شهدای آتش نشان از دانشگاه تهران
Date: Thu, 30 Apr 2026 11:06:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9868311532681C0EAFB4CA33DD9DBA00_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9868311532681C0EAFB4CA33DD9DBA00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9868311532681C0EAFB4CA33DD9DBA00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9868311532681C0EAFB4CA33DD9DBA00_MULTIPART_MIXED--