Subject: رئیس کل بیمه مرکزی:
From: entekhab.ir

بیمه ایران یک شرکت  صد در صد دولتی است/
بیش از 200 واحد پلاسکو بیمه بودند
Date: Fri, 29 May 2026 02:35:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC884EBE642A7F3F539B0F68FCE06BAF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC884EBE642A7F3F539B0F68FCE06BAF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC884EBE642A7F3F539B0F68FCE06BAF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC884EBE642A7F3F539B0F68FCE06BAF_MULTIPART_MIXED--