Subject: محمود صادقی:
From: entekhab.ir

میانه‌روی و اعتدال منش آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی و آیت‌الله موسوی‌اردبیلی بود
Date: Thu, 30 Apr 2026 12:18:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B5D6CE9A8E3AF9A18DD4E21619919C23_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B5D6CE9A8E3AF9A18DD4E21619919C23_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B5D6CE9A8E3AF9A18DD4E21619919C23_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B5D6CE9A8E3AF9A18DD4E21619919C23_MULTIPART_MIXED--