Subject: آیت الله سبحانی:
From: entekhab.ir

اگر در بحرین بودم، در برابر خانه شیخ عیسی قاسم تحصن می کردم/ دعا کمر ظالم را می شکند
Date: Fri, 29 May 2026 23:23:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--361B3913838FB6D4844B761CD92FC9A6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----361B3913838FB6D4844B761CD92FC9A6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----361B3913838FB6D4844B761CD92FC9A6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----361B3913838FB6D4844B761CD92FC9A6_MULTIPART_MIXED--