Subject: دادستان کل کشور:
From: entekhab.ir

فردی دوتابعیتی در مرکزی مشغول شده که به اسرار کشور دسترسی دارد /ارسال لیست دوم با ۵۶ اسم به وزارت اطلاعات
Date: Sun, 24 May 2026 21:01:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E4EAC02082F4B1343D7CE3B618108DFD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E4EAC02082F4B1343D7CE3B618108DFD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E4EAC02082F4B1343D7CE3B618108DFD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E4EAC02082F4B1343D7CE3B618108DFD_MULTIPART_MIXED--