Subject: لیلاز :
From: entekhab.ir

احمدی نژاد یلتسین ایران می‌شود/ از سه قطبی رئیسی، روحانی واحمدی‌نژاد استقبال می‌کنیم
Date: Fri, 12 Jun 2026 00:03:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B783A91CA7D5F8A9440A849259BD8EF5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B783A91CA7D5F8A9440A849259BD8EF5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B783A91CA7D5F8A9440A849259BD8EF5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B783A91CA7D5F8A9440A849259BD8EF5_MULTIPART_MIXED--