Subject: واکنش میرسلیم به اظهارات در مورد کناره گیری او به نفع «جمنا»: باهنر خوب است به کارهای خودش بپردازد / من تا آخر می ایستم /
From: entekhab.ir

کسی جرات ندارد از من درخواست کناره‌گیری کند/ درباره تخلفات شهرداری به قالیباف تذکر دادم
Date: Sat, 30 May 2026 21:46:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--51D176586E9E3AB5A249D0C40F8426A7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----51D176586E9E3AB5A249D0C40F8426A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----51D176586E9E3AB5A249D0C40F8426A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----51D176586E9E3AB5A249D0C40F8426A7_MULTIPART_MIXED--