Subject: این همه آب و تاب دلواپسان برای پرجمعیت نشان دادن سخنرانی های رئیسی برای چیست؟ /
From: entekhab.ir

دلواپسان در 92 هم مدام از «سیل» جمعیت مردم در سخنرانی های جلیلی می گفتند
Date: Sat, 30 May 2026 14:07:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--940A2F7355FFE645414886AE238C8BC1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----940A2F7355FFE645414886AE238C8BC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----940A2F7355FFE645414886AE238C8BC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----940A2F7355FFE645414886AE238C8BC1_MULTIPART_MIXED--