Subject: رئيس هيأت مديره سپاهان بازهم عليه قلعه نويي؛
From: entekhab.ir

آنقدر پول گرفت که هفته اي دو سه بار بايد جوابگو باشيم!
Date: Sat, 30 May 2026 14:57:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2A1BA67DD6AF9E88307D316ABE7BCD93_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2A1BA67DD6AF9E88307D316ABE7BCD93_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2A1BA67DD6AF9E88307D316ABE7BCD93_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2A1BA67DD6AF9E88307D316ABE7BCD93_MULTIPART_MIXED--