Subject: رهبر انقلاب:
From: entekhab.ir

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم و بدون انحراف انقلاب
Date: Sat, 30 May 2026 11:31:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--94D44A7883A6155B70649B077229A847_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----94D44A7883A6155B70649B077229A847_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----94D44A7883A6155B70649B077229A847_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----94D44A7883A6155B70649B077229A847_MULTIPART_MIXED--