Subject: جان بولتون مدعی شد؛
From: entekhab.ir

ایران و کره شمالی با یکدیگر در زمینه هسته ای و موشکی همکاری دارند
Date: Sat, 30 May 2026 02:49:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4A568722EE6DE6AA7BA3B6CB60EB62EA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4A568722EE6DE6AA7BA3B6CB60EB62EA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4A568722EE6DE6AA7BA3B6CB60EB62EA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4A568722EE6DE6AA7BA3B6CB60EB62EA_MULTIPART_MIXED--