Subject: لغو واگذاری های غیرقانونی در مدیریت قالیباف
From: entekhab.ir

/ هرکس اعتراض دارد به دادگستری شکایت کند
Date: Wed, 06 May 2026 16:37:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EAE41DFE4605AC8D2E5E83AC5C23CCDC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EAE41DFE4605AC8D2E5E83AC5C23CCDC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EAE41DFE4605AC8D2E5E83AC5C23CCDC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EAE41DFE4605AC8D2E5E83AC5C23CCDC_MULTIPART_MIXED--