Subject: واشنگتن‌پست:
From: entekhab.ir

نتانیاهو در دیدار با ترامپ خواستار تمدید محدودیت‌های برجام برای ایران می‌شود
Date: Tue, 26 May 2026 01:11:01 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--837F5C4359D5D59D1BB3B6AE753A8268_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----837F5C4359D5D59D1BB3B6AE753A8268_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----837F5C4359D5D59D1BB3B6AE753A8268_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----837F5C4359D5D59D1BB3B6AE753A8268_MULTIPART_MIXED--