Subject: دادسرای ویژه روحانیت:
From: entekhab.ir

محکومیت محمدرضا نکونام به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس/ مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه هیچ‌گونه نقشی در رسیدگی به پرونده نداشته‌اند
Date: Wed, 27 May 2026 06:03:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--911FA3923958B66FA31FC8F4C14DDA67_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----911FA3923958B66FA31FC8F4C14DDA67_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----911FA3923958B66FA31FC8F4C14DDA67_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----911FA3923958B66FA31FC8F4C14DDA67_MULTIPART_MIXED--