Subject: آذری جهرمی:
From: entekhab.ir

نگاه به فیلترینگ در ایران سیاسی است / مذاکره با دادستانی برای رفع محدودیت دانشجویان در فضای مجازی
Date: Fri, 15 May 2026 15:42:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B0357A7838A2FEAB8ED614C0B811AF23_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B0357A7838A2FEAB8ED614C0B811AF23_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B0357A7838A2FEAB8ED614C0B811AF23_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B0357A7838A2FEAB8ED614C0B811AF23_MULTIPART_MIXED--