Subject: سرپرست وزارت علوم در ديدار با برنده جایزه نوبل فيزيك :
From: entekhab.ir

ايران براي همكاري هاي علمي بين المللي محدويتي قائل نيست
Date: Fri, 15 May 2026 19:01:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0D81435682671999C3AC601FAABE7077_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0D81435682671999C3AC601FAABE7077_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0D81435682671999C3AC601FAABE7077_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0D81435682671999C3AC601FAABE7077_MULTIPART_MIXED--