Subject: واشنگتن پست:
From: entekhab.ir

استفاده روسیه از گوگل، جی‌میل و یوتیوب برای تاثیرگذاری بر انتخابات 2016 آمریکا
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:37:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--51C878A74D2911AAA02E8F09114B0A02_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----51C878A74D2911AAA02E8F09114B0A02_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----51C878A74D2911AAA02E8F09114B0A02_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----51C878A74D2911AAA02E8F09114B0A02_MULTIPART_MIXED--