Subject: رییس سازمان حفاظت محیط زیست:
From: entekhab.ir

ایران به ورشکستگی آبی رسیده است/ یوزپلنگ ایرانی محکوم به نابودی است
Date: Mon, 25 May 2026 10:55:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5D9766D070D29926E4E2054BE42796EB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5D9766D070D29926E4E2054BE42796EB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5D9766D070D29926E4E2054BE42796EB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5D9766D070D29926E4E2054BE42796EB_MULTIPART_MIXED--