Subject: روایت اسماعیل دوستی از دیدار با کروبی:
From: entekhab.ir

براساس گشایش‌های صورت گرفته موضوع «حصر» قابل حل است
Date: Tue, 02 Jun 2026 06:25:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--55506CFA97EE02BA197DC2FDA0EF0DC9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----55506CFA97EE02BA197DC2FDA0EF0DC9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----55506CFA97EE02BA197DC2FDA0EF0DC9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----55506CFA97EE02BA197DC2FDA0EF0DC9_MULTIPART_MIXED--