Subject: رضا اردکانیان:
From: entekhab.ir

اولویت، اصلاح روش مصرف انرژی در وزارت نیرو است/ سدسازی یا انتقال آب نباید ما را از اصلاح روش مصرف غافل کند
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:37:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ED8C868917D6DD893E6645AF405CEE2E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ED8C868917D6DD893E6645AF405CEE2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ED8C868917D6DD893E6645AF405CEE2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ED8C868917D6DD893E6645AF405CEE2E_MULTIPART_MIXED--