Subject: هشدارهای صریح بهزاد نبوی به اصلاح‌طلبان/
From: entekhab.ir

اگر به روحانی رأی نمی‌دادید به چه کسی رأی می‌دادید؟ /رئیسی با کار تشکیلاتی رأی خوبی به‌دست آورد
Date: Wed, 27 May 2026 04:30:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--19FB9A806F78C6D8C5E6653EA60D72B1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----19FB9A806F78C6D8C5E6653EA60D72B1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----19FB9A806F78C6D8C5E6653EA60D72B1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----19FB9A806F78C6D8C5E6653EA60D72B1_MULTIPART_MIXED--