Subject: رهبر معظم انقلاب:
From: entekhab.ir

باید مقابل اقدامات مخالفان روابط ایران و آذربایجان ایستادگی کرد / الهام علی اف: حضور در ایران را همچون حضور در خانه خود می دانم
Date: Sat, 30 May 2026 10:12:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E4F4D229E9804D9E9A5141BDE20FA1D2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E4F4D229E9804D9E9A5141BDE20FA1D2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E4F4D229E9804D9E9A5141BDE20FA1D2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E4F4D229E9804D9E9A5141BDE20FA1D2_MULTIPART_MIXED--