Subject: نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران:
From: entekhab.ir

همه‌پرسی به تاریخ پیوست / مذاکرات با حکومت مرکزی احتمالاً هفته آینده آغاز می‌شود
Date: Thu, 07 May 2026 01:47:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AAC0FECBD82D0B543E0330D1F5F2548F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AAC0FECBD82D0B543E0330D1F5F2548F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AAC0FECBD82D0B543E0330D1F5F2548F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AAC0FECBD82D0B543E0330D1F5F2548F_MULTIPART_MIXED--