Subject: عارف:
From: entekhab.ir

فعالیت اصلاح‌طلبان به نفع نظام است/ جریان رقیب توان بسیج نیروهای جوان را ندارد/ کشور به اتاق‌های فکر نیاز دارد
Date: Mon, 20 Apr 2026 01:52:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--96ACE231B7B250DCB3D79846E2A2BDB3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----96ACE231B7B250DCB3D79846E2A2BDB3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----96ACE231B7B250DCB3D79846E2A2BDB3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----96ACE231B7B250DCB3D79846E2A2BDB3_MULTIPART_MIXED--