Subject: دفاع برندگان نوبل و دانشمندان آمریکایی از توافق هسته ای/
From: entekhab.ir

نیازی به مذاکره مجدد در خصوص برجام نیست
Date: Tue, 02 Jun 2026 06:26:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3A12A4C7EFF4D42036A60E58BCBE1F91_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3A12A4C7EFF4D42036A60E58BCBE1F91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3A12A4C7EFF4D42036A60E58BCBE1F91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3A12A4C7EFF4D42036A60E58BCBE1F91_MULTIPART_MIXED--