Subject: معاون رئیس جمهور:
From: entekhab.ir

بانک ملی، الگویی برای سایر بانک ها در «حمایت از شرکت های دانش بنیان»/ حسین زاده: به زودی طرح های خیره کننده ای به جامعه معرفی خواهد شد
Date: Sat, 30 May 2026 08:49:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7308247DC33887245EE9960229643BE6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7308247DC33887245EE9960229643BE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7308247DC33887245EE9960229643BE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7308247DC33887245EE9960229643BE6_MULTIPART_MIXED--