Subject: فرمانده انتظامی پایتخت:
From: entekhab.ir

پلیس با جان و مال و ناموس مردم سر و کار دارد/ لزوم رعایت سلسله‌مراتب و نظم و انضباط
Date: Wed, 13 May 2026 14:02:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4836F61D231B0DAF925BE0E4108DD1C5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4836F61D231B0DAF925BE0E4108DD1C5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4836F61D231B0DAF925BE0E4108DD1C5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4836F61D231B0DAF925BE0E4108DD1C5_MULTIPART_MIXED--