Subject: شفر:
From: entekhab.ir

درباره جباری باید اطلاعات دقیقی داشته باشم/ نمی‌توانم به تماشاگر بگویم کدام بازیکن را دوست داری تا او را در ترکیب بگذارم/ درباره قائدی هم مثل مهمت‌شول بهترین انتخاب را می‌کنم
Date: Sat, 30 May 2026 08:49:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8783B1C3D7138175DA5AF3EC82F448C6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8783B1C3D7138175DA5AF3EC82F448C6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8783B1C3D7138175DA5AF3EC82F448C6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8783B1C3D7138175DA5AF3EC82F448C6_MULTIPART_MIXED--