Subject: سردار آبنوش:
From: entekhab.ir

افرادی که می‌گویند «سوریه و عراق چه ارتباطی به ما دارند» هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است/ دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را ندارد
Date: Sat, 30 May 2026 12:37:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BA26D5B6F9E79F0CB1BE463F0FC89A6F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BA26D5B6F9E79F0CB1BE463F0FC89A6F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BA26D5B6F9E79F0CB1BE463F0FC89A6F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BA26D5B6F9E79F0CB1BE463F0FC89A6F_MULTIPART_MIXED--