Subject: یغما گلرویی درباره حواشی «قاتل اهلی»:
From: entekhab.ir

با کیمیایی مشکلی ندارم/ لشگری قوچانی می‌خواست تهیه‌کننده آلبوم پولاد شود!
Date: Wed, 13 May 2026 07:24:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--801F015011754BC7F6252634FC4198B1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----801F015011754BC7F6252634FC4198B1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----801F015011754BC7F6252634FC4198B1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----801F015011754BC7F6252634FC4198B1_MULTIPART_MIXED--