Subject: فرانس پرس:
From: entekhab.ir

ایران به هواپیمای نخست‌وزیر بلغارستان که می خواست به سعودی برود، اجازه استفاده از حریم هوایی‌اش را نداد
Date: Sat, 30 May 2026 15:39:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4CCE37123591F8131416EA910F94EB01_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4CCE37123591F8131416EA910F94EB01_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4CCE37123591F8131416EA910F94EB01_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4CCE37123591F8131416EA910F94EB01_MULTIPART_MIXED--