Subject: درددل‌های کاپیتان سابق تیم ملی کبدی/
From: entekhab.ir

از توالت شستن ملی‌پوشان تا باندبازی در تیم ملی
Date: Tue, 02 Jun 2026 09:06:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A7CC360B12CB63F542CD80EE5AAB87EF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A7CC360B12CB63F542CD80EE5AAB87EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A7CC360B12CB63F542CD80EE5AAB87EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A7CC360B12CB63F542CD80EE5AAB87EF_MULTIPART_MIXED--