Subject: واکنش ایران به اقدام ترامپ در قبال قدس:
From: entekhab.ir

تصمیم نابخردانه آمریکا موجب شعله ور شدن انتفاضه جدید می شود
Date: Mon, 11 May 2026 11:58:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--80CCE2DACEE99F0C114EB6EF0E44E46E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----80CCE2DACEE99F0C114EB6EF0E44E46E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----80CCE2DACEE99F0C114EB6EF0E44E46E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----80CCE2DACEE99F0C114EB6EF0E44E46E_MULTIPART_MIXED--