Subject: محمود عباس:
From: entekhab.ir

تصمیم ترامپ، به معنای خروج آمریکا از گفت‌وگوهای صلح است/ ترامپ نمی‌تواند تاریخ فلسطین را تغییر دهد
Date: Mon, 11 May 2026 11:54:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--97B67DBC9A71FA5FCA8FF59529ECF2A9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----97B67DBC9A71FA5FCA8FF59529ECF2A9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----97B67DBC9A71FA5FCA8FF59529ECF2A9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----97B67DBC9A71FA5FCA8FF59529ECF2A9_MULTIPART_MIXED--