Subject: رمضان زاده:
From: entekhab.ir

اولویت بندی‌های روحانی را قبول دارم/همه کارهای شهردار تهران منفی نبوده است
Date: Sat, 30 May 2026 14:30:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--35BD605D1F74400952C8061DE84744E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----35BD605D1F74400952C8061DE84744E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----35BD605D1F74400952C8061DE84744E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----35BD605D1F74400952C8061DE84744E1_MULTIPART_MIXED--