Subject: تینا پاکروان: فیلم «لس‌آنجلس-تهران» را به جشنواره فجر نمی دهم /
From: entekhab.ir

وقتی فیلم‌ها ارزشی و اجتماعی باشند، کمدی‌ها از جشنواره فجر کنار گذاشته می‌شوند
Date: Sat, 30 May 2026 12:58:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1356D54711BA5198BD2B785E8D6CD80E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1356D54711BA5198BD2B785E8D6CD80E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1356D54711BA5198BD2B785E8D6CD80E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1356D54711BA5198BD2B785E8D6CD80E_MULTIPART_MIXED--