Subject: برانکو ایوانکوویچ:
From: entekhab.ir

ریسک نکردیم و برای پیروزی جنگیدیم/ فعلا همه چیز دست فیفاست!
Date: Wed, 10 Jun 2026 13:59:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3393020DD0E876B3D86FF5095BA2280B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3393020DD0E876B3D86FF5095BA2280B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3393020DD0E876B3D86FF5095BA2280B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3393020DD0E876B3D86FF5095BA2280B_MULTIPART_MIXED--