Subject: «أنصارالله» یمن:
From: entekhab.ir

موشک‌های ایران را در اختیار داشتیم عربستان را زیر و رو می‌کردیم
Date: Sun, 07 Jun 2026 07:33:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A4B15CCD2190CE1F914F2D2FAF6EFC4E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A4B15CCD2190CE1F914F2D2FAF6EFC4E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A4B15CCD2190CE1F914F2D2FAF6EFC4E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A4B15CCD2190CE1F914F2D2FAF6EFC4E_MULTIPART_MIXED--