Subject: رییس جمهور:
From: entekhab.ir

مردم باید در زندگی روزمره خود رعایت حقوق شهروندی را احساس کنند/ دستگاه های دولتی در رفع تبعیضات ناروا و رعایت کامل حقوق اقوام، مذاهب و زنان پیشگام باشند
Date: Sat, 30 May 2026 09:20:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FF738C532B264AD643324E8CCFE0D63D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FF738C532B264AD643324E8CCFE0D63D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FF738C532B264AD643324E8CCFE0D63D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FF738C532B264AD643324E8CCFE0D63D_MULTIPART_MIXED--