Subject: سخنگوی وزارت خارجه:
From: entekhab.ir

هیچ‌گونه ارتباط تسلیحاتی با یمن نداریم/ ضعف جهان عرب زمینه گستاخی آمریکا را فراهم کرده است
Date: Wed, 13 May 2026 06:54:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D2E77469FDB6B9965832EEB3D5098743_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D2E77469FDB6B9965832EEB3D5098743_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D2E77469FDB6B9965832EEB3D5098743_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D2E77469FDB6B9965832EEB3D5098743_MULTIPART_MIXED--