Subject: رییس سازمان مدیرات بحران:
From: entekhab.ir

ریزش در بخش‌هایی از جاده چالوس/ ساکنان البزر و غرب تهران هوشیار باشند
Date: Mon, 11 May 2026 05:46:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C4B334E8145104A9DAB04D3599B6F41D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C4B334E8145104A9DAB04D3599B6F41D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C4B334E8145104A9DAB04D3599B6F41D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C4B334E8145104A9DAB04D3599B6F41D_MULTIPART_MIXED--