Subject: سیداحمد خاتمی:
From: entekhab.ir

نباید انگ ضد انقلاب به برخی مردم معترض زد / اعتراضات نباید سبب موج سواری دشمنان شود/بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است / فضای مجازی برای کشور بحران ساز شده
Date: Sat, 30 May 2026 21:48:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8659B701277B561549D0F4493D5C336B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8659B701277B561549D0F4493D5C336B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8659B701277B561549D0F4493D5C336B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8659B701277B561549D0F4493D5C336B_MULTIPART_MIXED--