Subject: وزارت اطلاعات:
From: entekhab.ir

برخی از عناصر و اغتشاشگران ناآرامی های اخیر، شناسایی و دستگیر شدند
Date: Sat, 30 May 2026 11:35:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4F235DD782AEA14A449A822EABDFC714_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4F235DD782AEA14A449A822EABDFC714_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4F235DD782AEA14A449A822EABDFC714_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4F235DD782AEA14A449A822EABDFC714_MULTIPART_MIXED--