Subject: دادگستری استان مرکزی:
From: entekhab.ir

خودکشی یک متهم بازداشتی در کلانتری ۱۲ اراک/متهم ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد
Date: Tue, 02 Jun 2026 14:58:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--10F28CC82E349C01CA80D4B0C6E04CFE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----10F28CC82E349C01CA80D4B0C6E04CFE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----10F28CC82E349C01CA80D4B0C6E04CFE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----10F28CC82E349C01CA80D4B0C6E04CFE_MULTIPART_MIXED--