Subject: پولیتیکو:
From: entekhab.ir

اعضای شورای امنیت به جز آمریکا، برجام را ضروری می‌دانند/ تمرکز نیکی هیلی بر ایران اقبال سیاسی وی را با خطر مواجه می‌کند
Date: Sat, 30 May 2026 09:22:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--405307ABAF787C0E4D6A9D0E8F8AAE81_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----405307ABAF787C0E4D6A9D0E8F8AAE81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----405307ABAF787C0E4D6A9D0E8F8AAE81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----405307ABAF787C0E4D6A9D0E8F8AAE81_MULTIPART_MIXED--