Subject: یک نظرسنجی جدید:
From: entekhab.ir

پوتین شانس اول پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه است
Date: Mon, 11 May 2026 05:24:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--15484DB6531724C3017B4E7897F3A63F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----15484DB6531724C3017B4E7897F3A63F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----15484DB6531724C3017B4E7897F3A63F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----15484DB6531724C3017B4E7897F3A63F_MULTIPART_MIXED--