Subject: کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل:
From: entekhab.ir

مشاور امنیتی مرکل به اسرائیل گفته اروپا با «اصلاح یا لغو» برجام موافقت نمی‌کند
Date: Sat, 09 May 2026 06:17:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0F4AED9875EB36F24DF5DDC311034991_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0F4AED9875EB36F24DF5DDC311034991_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0F4AED9875EB36F24DF5DDC311034991_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0F4AED9875EB36F24DF5DDC311034991_MULTIPART_MIXED--