Subject: مصاحبه خانواده یکی از خدمه نفتکش سانچی؛
From: entekhab.ir

۵۰ روز پس از آخرین خداحافظی «حسن» و داغی که سنگین است
Date: Thu, 04 Jun 2026 14:39:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--050FF10B3C245DB28A8C35C4AB1E12AD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----050FF10B3C245DB28A8C35C4AB1E12AD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----050FF10B3C245DB28A8C35C4AB1E12AD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----050FF10B3C245DB28A8C35C4AB1E12AD_MULTIPART_MIXED--