Subject: توضیح اشپیگل در خصوص طرح روی جلد شماره آخر/
From: entekhab.ir

سیر قهقرایی انسانیت در عصر ترامپ را به تصویر کشیدیم
Date: Fri, 29 May 2026 23:20:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--76D0AA328465C4A569CFE8D8C1CECE8E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----76D0AA328465C4A569CFE8D8C1CECE8E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----76D0AA328465C4A569CFE8D8C1CECE8E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----76D0AA328465C4A569CFE8D8C1CECE8E_MULTIPART_MIXED--