Subject: روحانی در دیدار نخست وزیر کردستان عراق:
From: entekhab.ir

ایران پیوسته از عراق متحد و یکپارچه، حمایت و پشتیبانی می کند/ بارزانی: اجازه هرگونه تهدید از خاک کردستان علیه ایران را نخواهیم داد
Date: Mon, 11 May 2026 11:54:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7E447BC8EC8B8386498D126A77A07EEF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7E447BC8EC8B8386498D126A77A07EEF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7E447BC8EC8B8386498D126A77A07EEF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7E447BC8EC8B8386498D126A77A07EEF_MULTIPART_MIXED--